See content specific to your location.
Continue

Compliance Hotline

Compliance Hotline

Velcro Companies is toegewijd aan het creëren van een ethische en bloeiende, op waarden gebaseerde cultuur. Een dergelijke cultuur is onder meer afhankelijk van het vertrouwen van alle collega’s in hun vermogen om op vertrouwelijke en anonieme wijze hun zorgen te uiten zonder bang te hoeven zijn voor represailles.

Indien u op de hoogte bent van of vermoedt dat de Gedragscode van Velcro Companies of ander bedrijfsbeleidslijnen worden geschonden, of van frauduleuze activiteiten of incidenten van intimidatie tegen u of een andere medewerker, meldt dit dan onmiddellijk aan uw supervisor, manager of plaatselijke human resources-vertegenwoordiger. Als u zich niet op uw gemak voelt om het aan een van deze personen te melden, kunt u gebruik maken van de anonieme Compliance Hotline van Velcro Companies die door een extern servicebedrijf wordt beheerd. U kunt uw zorgen anoniem en zonder angst voor represailles melden.

De hotline biedt u drie eenvoudige manieren om problemen anoniem te melden. Beide manieren zijn 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.

1. Meld problemen via het internetmeldpunt Compliance Hotline. Er zijn opties beschikbaar om het meldingsformulier in uw voorkeurstaal weer te geven, of;

2. Meld zorgen via e-mail op ethicspoint@navex.com;  of

3. Meld uw zorgen per telefoon, via een gratis nummer:

Australia 1800 224 175
Belgium 0800 71 646
Brazil 0800 724 8371
Canada (844) 945-0220 (buitenlijn) / (855) 350-9393 (Engels)
China 400 120 9377
France 0800 91 25 99
Germany 0800 1812891
Hong Kong 800 965 197
Italy 800 168059
Mexico 800 681 6915
Netherlands 0800 0231221
Poland 00800 141 0207
Spain 900 905 416
United Kingdom 0800 088 5417
United States (844) 945-0220
Uruguay (844) 931-0635 / 1-201-0288 (buitenlijn)
Vietnam 1-228-0288 (buitenlijn) / (844) 945-0220 (Engels)

U krijgt ook een vertrouwelijk toegangsnummer voor de melding en wordt gevraagd een persoonlijk wachtwoord en een veiligheidsvraag op te geven. Met het toegangsnummer en het wachtwoord kunt u de status van uw melding op de website van het meldpunt controleren en op elk moment anonieme berichten over uw melding verzenden en ontvangen. Als u een e-mailadres hebt opgegeven, ontvangt u ook een e-mailbericht wanneer de status van het rapport wordt bijgewerkt.* Lokale kosten kunnen van toepassing zijn.

Wij moedigen u aan om schendingen van onze Gedragscode en andere bedrijfsbeleidslijnen, frauduleuze activiteiten of gevallen van intimidatie die onder uw aandacht komen, te melden.